TREND ECO CHIC SALONŮ SE DOSTAL DO PRAHY
Eco chic salony, tedy spa zohledňující kromě péče o jednotlivce i efekt na životní prostředí, jsme doteď obdivovali na našich zahraničních cestách. Proto nás těší, že novodobý koncept salonů se dostal i k nám, a to díky Miladě Pytlíčkové, která nově otevírá svůj My plesure store.
Co Vás láká na oboru krásy? Můžete popsat cestu, co vás přivedlo do beauty?
Přirozeně, jako každá žena, která se o sebe stará a zajímá se o krásu, tak z tohoto pohledu jsem se o krásu zajímala vždy i já. Moje práce v bankovnictví, ale vyžadovala později proaktivnější přístup – nejen být vždy upravená, ale také pozitivně naladěná patřilo k mé každodenní činnosti a bylo take součástí mé práce. Později jsem začala vnímat spojitost s tím, co člověk vyzařuje a jak se cítí uvnitř – protože pokud z nějakého důvodu nejsem v rovnováze, odrazí se to na mém obličeji a je jedno, jaký krém jsem si ten den aplikovala nebo jaké šaty si oblékla. Vše souvisí s našimi rytmy.
Jakou jste měla vizi, když jste začala budovat Váš salon?
Tyto vize většinou vznikají z vlastní potřeby, u mne to bylo stejné. Hledala jsem opravdové místo jen pro sebe. Někde, kde si mohu odpočinout a mám pocit, že se starají jen o mne, kde se dozvím informace, které potřebuji k tomu, abych si pro sebe vybrala správnou kosmetiku, kde si mohu vše vyzkoušet a s někým se poradit a nikdo mi nebude nic vnucovat. Nehledala jsem klasickou kosmetiku a masáže, ale spíše zážitek. Místo, kde mohu trávit 2, 3 nebo i 4 hodiny a dostanu veškeré informace o produktech a službách, které jsou pro mne vhodné. Také jsem hledala odborníka, který mi poradí, co právě moje pleť potřebuje v tomto ročním období a v této fázi a nebude mi prodávat věci, které jsou zrovna trendy.
Můžete něco říct o Vašem klientském přístupu? Jak pečujete o Vaše klienty? Co si myslíte, že děláte jinak?
Každý z nás má jiné požadavky a přání, každý hledáme něco jiného a jsou pro nás důležité jiné věci, které vyhovují právě nám. Svou pleť a návyky známe celý život, každý den se pleti dotýkáme, vstáváme s ní a večer zase chodíme spát. Proto je pro nás velmi důležité naslouchat klientovi a tohle všechno o něm zjistit. Po té můžeme zajistit přístup, který očekává. Snažíme se naše klienty take vzdělávát v oblastech, které souvisí s krásou a dle jejich požadavků, a proto pořádáme různé eventy a semináře. V budoucnu bychom take chtěli pořádat lekce jógy, abychom zdůraznili spojistot mezi krásou a duševní pohodou a jak je velmi důležitá, zejména pro ženy, hormonální rovnováha.
Co byste chtěla, aby Vaši klienti říkali o my pleasure store?
Byla bych ráda, kdyby od nás klienti odcházeli s pocitem, že našli to, co v tu chvíli hledali a možná ještě víc :-) a aby jejich návštěva byla pokaždé něčím jiná a nová. To by pro mne byl důkaz, že celá naše filozofie je správná a to je náš cíl.
Co činí váš klientský servis unikátní?
Zajímáme se o klienta (jak ženy tak muže) jako celek, nejen o to, jaké používá produkty. Myslím si, že jen kosmetické ošetření a masáž nestačí. Lymfatická stimulace, kterou provádíme, zajistí hloubkové uvolnění mysli a těla. Při ošetření nehraje ani hudba. Po té se krása objeví i na Vaší pleti, protože budete zářit.
Jaké druhy služeb poskytujete?
Naším hlavním zážitkem je dvouhodinová lymfatická stimulace Dr. Hauschky. Dále jsou to procedury jako je např. Uvolňující rtiuál, revitalizační ošetření, regenerace kyslíkem, pěstící program a další.
Jaká je Vaše strategie k výběru kosmetiky? Co na konkrétní značce hledáte?
V tom jsem stejní jako naši klienti, nároční:-) Především hledáme duši kosmetické značky. Daná řada musí být nejen přírodní ale i ekologická, šetrná k životnímu prostředí. U obalů je důležitá recyklace a take přírodní suroviny.
Jak si myslíte, že se budou vyvíjet trendy obecně v beauty oboru? Jaké příležitosti to přinese pro Váš salon?
Už podle sebe vím, že klienti jsou vice a vice náročnější na kosmetiku obecně – je to hlavně tím, že jsou informovaní a vyhledávají informace. Chtějí zkoušet něco nového a hledají opravdovou kvalitu. Touto cestou vedeme I náš salon. Záleží také na průběhu výroby kosmetiky, kde se pěstují jednotlivé byliny, zásady a tradice.