FAQ


REZERVACE

  • Jak se můžu objednat?
  • K vytvoření rezervace je nutné mít založený účet. Na stránce konkrétního salonu si vyberte požadovanou službu. Zobrazí se Vám aktuální kalendář salonu, kde si vyberete čas, který Vám vyhovuje. Pak už stačí potvrdit rezervaci a můžete se začít těšit na ošetření:-) 24 h před plánovaným termínem se Vám ještě připomeneme.
  • Jak zjistím, že byla moje rezervace přijata?
  • Po každé objednávce Vám posíláme potvrzovací email se shrnutím Vaší rezervace. Tyto informace si můžete jedním klikem uložit do kalendáře.
  • Jak rezervaci změním, popřípadně zruším?
  • Přehled Vašich rezervací najdete ve Vašem profilu po přihlášení. Zde můžete zrušit Vaši rezervaci. Salon o tom bude informován.
  • Proč jsem nedostal(a) potvrzovací email?
  • Nejdříve se podívejte, jestli potvrzovací email nespadl do spamu. Následně můžete ověřit Vaši rezervaci ve svém profilu.
  • Jak si uložím rezervaci do svého kalendáře?
  • Po každé objednávce Vám posíláme potvrzovací email se shrnutím Vaší rezervace. Tyto informace si můžete jedním klikem uložit do kalendáře.
  • Jak získám upomínku prostřednictvím SMS?
  • Je to jednoduché. Ve svém profilu vyplňte své telefonní číslo a my Vám 24 h před plánovaným termínem pošleme upomínkovou SMS.
  • Kdy se salon dozví o mé objednávce?
  • Okamžitě. Časové sloty v kalendáři jsou zobrazené v reálném čase.

RECENZE

  • Jak můžu napsat recenzi?
  • Po návštěvě salonu Vám zašleme email s odkazem na formulář, kde se můžete vyjádřit, jak se Vám v salonu líbilo. Druhá cesta je v přehledu objednávek ve Vašem profilu, vždy po návštěvě salonu.
  • Proč mám psát recenzi?
  • Vytvaříme unikátní komunitu a její uživatelé ocení Váš názor. Na základě hodnocení ostatních se můžete naopak rozhodovat i Vy.

VLASTNÍ ÚČET

  • Jak si vytvořím vlastní účet?
  • Je to jednoduché, jdetě do ZDE. Zde zadejte emailovou adresu, na kterou Vám přijdou přihlašovací údaje. Po prvním přihlášení si vyplňte i telefonní číslo, na které zasíláme připomínkové SMS k objednanému termínu.
  • Jaké jsou výhody založení účtu?
  • Vlastní účet potřebujete k online rezervaci.
  • Musím mít svůj účet, abych si mohl(a) udělat rezervaci?
  • Ano, registrovat se můžete ZDE